Εκπαιδευτικοί πόροι για την προβολή της ευρωπαϊκής λιανικής εφοδιαστικής αλυσίδας μόδας European Fashion Retail Supply Chain Visibility Training Resource |
|
Χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Erasmus+ Key Action 2. Συντονιστής φορέας: University of Gloucester, UK Διάρκεια: 1/11/2017 ως 30/10/2019. Επιστημονικά υπεύθυνος για το ΔΙΠΑΕ: Δρ Γιώργος Σταλίδης, Καθηγητής |
Το έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός ψηφιακού διαδικτυακού εργαλείου και του κατάλληλου επαιδευτικού υλικού, ικανό να διαπιστώνει κενά γνώσης και να παρέχει εύκολα προσβάσιμους πόρους προς μαθητευόμενους που είναι προσανατολισμένοι στην ενίσχυση της καριέρας τους. Περισσότερες πληροφορίες και σχετικές δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα του έργου SCVis |
Τεχνολογίες Ανάλυσης Δεδομένων και Διαχείρισης Γνώσης στο Σχεδιασμό Τουριστικών Προϊόντων Data Analysis and Knowledge Management Technologies for Planning Tourism Products |
|
Χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα Αρχιμήδης ΙΙΙ, ΕΣΠΑ Φορέας υλοποίησης: Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Πολυμεσικών Εφαρμογών, Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης, ΑΤΕΙΘ Πεδίο έρευνας: Ευφιή Συστήματα Επιστημονικά υπεύθυνος: |
Στο DANKMAN εφαρμόζονται εξελιγμένες μέθοδοι ανάλυσης δεδομένων και μοντελοποίησης γνώσης στην υποστήριξη της διαχείρισης τουριστικών προορισμών. Η ανάπτυξη και υλοποίηση των μεθόδων βασίζεται σε τεχνολογίες αιχμής της πληροφορικής και συγκεκριμένα στο συνδυασμό λογισμικού παραγοντικής ανάλυσης, νευρωνικών δικτύων και συστημάτων διαχείρισης γνώσης, καθώς και σύγχρονων εργαλείων διαδικτυακών εφαρμογών. Περισσότερες πληροφορίες και σχετικές δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα του έργου DANKMAN |
Συμμετοχή σε ερευνητικά έργα μέσω συνεργασίας με άλλα εργαστήρια
FLEXIBLE RECOMMENDER SYSTEMS FOR BIG DATA (FRES) |
|
Χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ (ΕΣΠΑ) Φορέας υλοποίησης: ArxNet Επιστημονικός συντονισμός: Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων και Διαδικτυακών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων, ΔΙΠΑΕ Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθ. Κωνσταντίνος Διαμαντάρας Μέλος Εργαστηρίου Ανάλυσης Δεδομένων και Επιχειρηματικής Ευφυϊας που συμμετέχει: Δρ. Γιώργος Σταλίδης Προϋπολογισμός: 130.000 € |
Τα Συστήματα Συστάσεων (Recommender Systems) είναι ένα ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο των τεχνολογιών Εξαγωγής Πληροφορίας από Δεδομένα που προσφέρει λύσεις σε σημαντικά προβλήματα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης: π.χ. η εύρεση νέων προϊόντων που θα αρέσουν σε κάποιον πελάτη, με βάση τις προτιμήσεις άλλων πελατών με παρόμοιες προτιμήσεις, που είναι φίλοι ή ανήκουν σε κάποια κοινή ομάδα. Οι στόχοι του έργου χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, ερευνητικούς και εμπορικούς. Στους ερευνητικούς στόχους συγκαταλέγεται η βιομηχανική έρευνα με αντικείμενο την παράλληλη και κατανεμημένη υλοποίηση παραμετροποιημένου συστήματος Συνεισφορά DABILab (Ερευνητής: Γ. Σταλίδης)
Σχετικές δημοσιεύσεις Stalidis, G., Siomos T., Kaplanoglou, P., Katsalis, A., Karaveli, I., Delianidi, M. and Diamantaras K. (2020). Multidimensional Factor and Cluster analysis vs embedding-based learning for personalized supermarket offer recommendations. In “Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization” Eds T. Chadjipadelis, B. Lausen, A. Markos, T. R. Lee, A. Montanari and R. Nugent (in press). Stalidis G., Delianidi M., Christantonis K., Kaplanoglou P. I., Karaveli I., Katsalis A., Siomos T., Salampasis M. and Diamantaras K. (2020), «Personalised offer recommendations in retail combining factor and cluster analysis, neural networks and graph databases», 8th International Conference on Contemporary Marketing Issues, Virtual, 11-13 September, Proc pp 269-271 Stalidis G., Kaplanoglou P., Diamantaras K. (2019), “Multidimensional data analysis of shopping records towards knowledge-based recommendation techniques”, 16th Conf of the International Federation of Classification Societies, 26-29 Aug 2019, Thessaloniki. Stalidis G., Diamantaras K. (2019), “Offers just for you: intelligent recommendation of personalised offers employing multidimensional statistical models”, 7th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 10-12 July, Heraklion, Proc pp 328-330. |
Ευφυής Πλατφόρμα ψηφιακού πολυκαναλικού μάρκετινγκ με δυναμική μάθηση μονοπατιών και μηχανική γνώσης (TREELYTICS) |
|
Χρηματοδοτούμενο από το πρόγραμμα ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ (ΕΣΠΑ) Φορέας υλοποίησης: MyCompany Projects O.E. Επιστημονικός συντονισμός:Εργαστήριο Συστημάτων Υπολογιστών, Ασφάλειας και Δικτύων (ΣΥΑΔ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων, ΔΙΠΑΕ. Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθ. Περικλής Χατζημίσιος Αναπληρωτής Επιστημονικά Υπεύθυνος: Δρ. Γιώργος Σταλίδης Διάρκεια: 2/2020 – 8/2022 |
Το έργο Treelytics στοχεύει στην ανάπτυξη μιας εξελιγμένης μονάδας τεχνητής νοημοσύνης που να μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχουσες πλατφόρμες ψηφιακού (digital) marketing, διαδικτυακών πωλήσεων (ecommerce) και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management – CRM), προσδίδοντας αυξημένες δυνατότητες πρόβλεψης της συμπεριφοράς των πελατών και παραγωγής εξατομικευμένων συστάσεων. Η μονάδα Treelytics εστιάζει: (α) στην εκμάθηση της δυναμικής συμπεριφοράς δυνητικών πελατών ώστε να επιτυγχάνεται πρόβλεψη με μορφή χρονοσειράς, ενισχύοντας την ακρίβεια των προβλέψεων και αυξάνοντας την απόδοση σε εφαρμογές τύπου event marketing και next best action. (β) Στην ολοκλήρωση μεθόδων μηχανικής μάθησης και μοντελοποίησης γνώσης, ώστε να υπάρχει δυνατότητα προσαρμογής στις πολιτικές των επιχειρήσεων και ενσωμάτωσης εξειδικευμένης ερευνητικής γνώσης. Συνεισφορά DABILab
Σχετικές δημοσιεύσεις
|