Εγγραφές φοιτητών από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Η εγγραφή των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθεί από 17-10-2024 έως και 24-10- 2024 με υποβολή αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) στο mail gramdomt@ommt.ihu.gr, είτε με ταχυδρομική αποστολή, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων/Σχολών.

Σε κάθε περίπτωση κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστοτόπου www.gov ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που, υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.

Απαραίτητα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση εγράφης
  2. Υπεύθυνη Δήλωση προς την γραμματεία
  3. Απολυτήριο Σχολείου
  4. Ταυτότητα
  5. Βεβαίωση ΑΜΚΑ
  6. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  7. Δυο φωτογραφίες
  8. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω του ιστοτόπου www.gov ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που, υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.