Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος Αρχές Μάρκετινγκ βρίσκεται στο βιβλίο του Δημήτρη Πασχαλούδη « Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» και περιλαμβάνει τα κεφάλαια 1-10 (σελίδες 1-208).
Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος Διοίκηση Επώνυμου Προϊόντος βρίσκεται στο βιβλίο του Jean Noel Kapferer « Διοίκηση Μάρκας: Σύγχρονες Στρατηγικές» και περιλαμβάνει τα κεφάλαια 1-7 (σελίδες 19-237).
Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος Βιομηχανικό Μάρκετινγκ βρίσκεται στο βιβλίο των Γεώργιου Αυλωνίτη, Σέργου Δημητριάδη και Κωνσταντίου Ήντουνα «Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ και περιλαμβάνει τα κεφάλαια 1-4 (σελίδες 19-291).
Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος Στρατηγική Διοίκηση βρίσκεται στο βιβλίο του Χάρη Μιχαήλ Βλάδου «Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνθήκες κρίσης. Η προσέγγιση STRA.TECH.MAN» και περιλαμβάνει τα κεφάλαια 1-5 (σελίδες 19-294). Επίσης, για το μάθημα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αναρτημένες στο διαδίκτυο σημειώσεις της ιστοσελίδας https://openclass.teiwm.gr/courses/BA-K112/.