Οι εξετάσεις των μαθημάτων θα γίνουν την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019 στην αίθουσα 2-4 στο κτίριο της Βιβλιοθηκονομίας στον 1ο όροφο με την παρακάτω σειρά:
- Εισαγωγή στον Τουρισμό 9-10.30 π.μ.
- Αρχές Μάρκετινγκ 11.00-12.30 π.μ.
- Αρχές Μάνατζμεντ 13.00-14.30 μ.μ
Τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι:
- Εισαγωγή στον Τουρισμό
- Αρχές Μάρκετινγκ
- Αρχές Μάνατζμεντ
Η εξεταστέα ύλη των μαθημάτων αυτών είναι:
- Εισαγωγή στον Τουρισμό
Βιβλιογραφία: Εισαγωγή στον Τουρισμό, Σιταρά – Τζένου, όλα εκτός από το Κεφάλαιο 1
- Αρχές Μάρκετινγκ
- Εισαγωγικές έννοιες του Μάρκετινγκ (ορισμοί-φιλοσοφίες-ρόλος Μάρκετινγκ)
- Μίγμα του Μάρκετινγκ
- Αγορά (κριτήρια-τμηματοποίηση – διακρίσεις αγοράς)
- Ταξινόμηση προϊόντων
- Προϊόν (Κ.Ζ.Π. – δημιουργία νέου προϊόντος-συσκευασία – σήμα)
- Κανάλια διανομής
- Τιμολόγηση του προϊόντος
- Προώθηση προϊόντος
- Ερευνα Μάρκετινγκ
- Αρχές Μάνατζμεντ
- Γενικά περί Οικονομικών Οργανισμών – Επιχειρήσεων (έννοια και χαρακτηριστικά αυτών, κατηγορίες, συνασπισμοί επιχειρήσεων, πολυεθνικές επιχειρήσεις, επιχείρηση και το περιβάλλον της).
- Διοίκηση (φύση και σημασία της Διοίκησης, θεωρία της Διοίκησης, λειτουργίες της Διοίκησης)
- Λειτουργίες της Διοίκησης (περί προγραμματισμού, οργάνωσης, επάνδρωσης, διεύθυνσης, ελέγχου).