Δρ Παπαϊωάννου Ευγενία

Η Ευγενία Παπαϊωάννου, είναι Επίκουρη Καθηγήτρια του ΔΙΠΑΕ, στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει Μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ και στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική. Καθομολογήθηκε διδάκτορας του τμήματος Εφ. Πληροφορικής, με αντικείμενο διατριβής την Αξιολόγηση Ποιότητας των Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Πεδία ερευνητικής, διδακτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας της: Ηλεκτρονικό Εμπόριο/ Επιχειρείν, Πληροφοριακά Συστήματα Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ, e-Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικά Επιχειρηματικά μοντέλα, Συστήματα Διαχείρισης Πελατών/ Συνεργατών CRM/ PRM και Διαχείρισης Γνώσης στο Μάρκετινγκ, Κοινωνικά δίκτυα, Επιχειρηματικότητα και καινοτομία.

Η κα Παπαϊωάννου έχει δημοσιεύσει πάνω από 40 εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Επίσης έχει διατελέσει μέλος οργανωτικών επιτροπών διεθνών συνεδρίων, και κριτής επιστημονικών περιοδικών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στοιχεία επικοινωνίας

Τοποθεσία:

Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, Τ.Θ. 141, 57400 Σίνδος Θεσσαλονίκη

Κτίριο Διοίκησης,, Ισόγειο

Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη Δι.Πα.Ε, Σίνδος, Θεσσαλονίκη.

Τηλ/φαξ:

(+30) 2310 013245

Email:

epap@mkt.teithe.gr

Ωρες επικοινωνίας:

Δευτέρα 14:00-16:00.

Μαθήματα προπτυχιακού προγράμματος

190402 Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

190602 Ψηφιακό Μάρκετινγκ

190702 Ηλεκτρονική Διαχείριση των Σχέσεων με τους πελάτες (CRM)

Μαθήματα μεταπτυχιακών προγραμμάτων

401  ΑΛΛΑΓΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
303  ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

 

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις της κ. Παπαϊωάννου

Papaioannou, E., Assimakopoulos, C., Sarmaniotis, C. and Georgiadis, C. (2013). «Investigating Customer Satisfaction Dimensions with Service Quality of Online Auctions’: An Empirical Investigation of e-Bay», Information Systems and e-Business Management, Vol. 11, No. 2, pp. 313-330.

Assimakopoulos, C., Papaioannou, E., Sarmaniotis, C., Fidanyan, M. and Georgiadis, C., (2013). «Factors affecting attitudes towards smart phones: user’s profile and proposed research model» International Journal of Technology Marketing, Vol.8, No.3, pp.238- 253.

Papaioannou E., Georgiadis C.K., Assimakopoulos C. and Manitsaris A. (2014). «A., Maximization of Users Experience in Websites Estimating the Optimum Size of the Multimedia Content» Electronic Commerce Research» , Vol 14, Νο.14., pp 87-109.
Papaioannou, E., Assimakopoulos, C., Sarmaniotis, C.and. Georgiadis, C.K. (2014). «Investigating websites e-CRM features in building customer relationships: Evidence from Greece», International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol.8, Νο.4, pp. 320-338

Papaioannou E., Georgiadis C.K., Moschidis O. and Manitsaris A.(2015), «Factors affecting customers’ perceptions and firms’ decisions of online fast food ordering», International Journal of Agricultural and Environmental Information Systems (IJAEIS), Vol 6, No.1, pp.48-78.

Nanos,  I. , Papaioannou, E., Androutsou, E. and   Manthou, V., (2018), “Cloud Computing and Citizens Relationship Management in E-Government” ΤΒP in International Journal of Internet Marketing and Advertising.13(2), pp. 120–136.

Assimakopoulos, C., Papaioannou, E., Sarmaniotis, C. (2018). Service quality of online transactions: The PayPal case, Accepted to be published in International Journal of Electronic Marketing and Retailing.