Διδακτορικές σπουδές

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Η δεύτερη δημόσια παρουσίαση της διδακτορικής διατριβής των υποψηφίων διδακτόρων του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 30-31/10/2024. Η συμμετοχή των
υποψηφίων διδακτόρων που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον ένα χρόνο από τον ορισμό της τριμελούς συμβουλευτικής επιτροπής είναι υποχρεωτική.


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1ο Συμπόσιο Υποψηφίων Διδακτόρων στο Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ και Τουρισμό


ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού

Ονομ/μο Υποψήφιου Διδάκτορα ΘΕΜΑ
ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ Επιχειρηματική Ηθική και δεοντολογία σε επιχειρήσεις πληροφορικής
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΛΕΝΗ Η διαχείριση της Πληροφορίας για την ανάπτυξη καινοτομίας και επικοινωνίας του οινικού κλάδου
ΑΡΑΠΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη στην βιομηχανία φιλοξενίας μέσω της τεχνολογίας
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΝΗ – ΕΛΣΑ Προσέγγιση νευρομάρκετινγκ και καταναλωτικών συμπεριφορών των κρασιών ελάχιστης παρέμβασης
ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΦΩΤΕΙΝΗ Αξιολόγηση δεξιοτήτων και εντοπισμός κενών γνώσης και μαθησιακών προβλημάτων με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης
ΓΑΚΟΥΔΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Διαχείριση Σήματος Πανεπιστημίων με Βάση την Φοιτητο-κεντρική Προσέγγιση της Αξίας του Σήματος
ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών – Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμού (DMO’s) και νέες μέθοδοι προβολής
ΔΙΧΑΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Η συμβολή των καλλιτεχνικών φεστιβάλ ως μέσο τουριστικής, οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης
ΖΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Μοντελοποίηση της ολοκλήρωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας με την αναλυτική των μεγάλων δεδομένων.
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Η διαδικτυακή καταναλωτική συμπεριφορά της γενιάς z στα σύγχρονα τεχνολογικά προϊόντα
ΚΑΡΑΛΑΖΑΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Hospitality brand experience, engagement, value co-creation and loyalty: Exploring the effect of customer generation
ΚΑΡΓΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τεχνικές τμηματοποίησης αγοράς και μοντέλα πρόβλεψης συμπεριφοράς καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, μέσα από τη διαχείριση του Social CRM
ΚΕΦΑΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Η επιστροφή της πιστότητας των επιβατών που θα οδηγήσει στην αύξηση του ποσοστού Load Factor των αεροπορικών εταιριών
ΚΙΛΙΠΙΡΗ ΕΛΕΝΗ Το ψηφιακό μάρκετινγκ στη στρατηγική εξαγωγών και διαχείρισης της εταιρικής επωνυμίας σε Β2Β επιχειρήσεις
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Διάκριση παραγωγικού και καταστρεπτικού στρες και συμβολή του στην δημιουργία οργανισμού μάθησης και παρακίνησης σε οργανισμούς
ΛΙΝΑΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Αποτύπωση της ταξινόμησης των γλωσσικών τουριστών: Εννοιολογική αποσαφήνιση και εμπειρική διερεύνηση
ΜΑΤΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Επιχειρηματική αναλυτική και μηχανική μάθηση σε δεδομένα ηλεκτρονικών και φυσικών αγορών με στόχο τη μοντελοποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
ΜΗΤΟΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ Αξιοποίηση κεφαλαίου γνώσης αποτελεσματικής διοίκησης οργανισμού μεταφορών μέσα από τη χρήση ιδωτικού ισοκατανεμημένου δικτύου
ΜΙΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Επιχειρηματικά Μοντέλα Διασύνδεσης της Αγοράς Μέσω Καινοτόμων Ψηφιακών Λύσεων
ΜΟΣΧΟΤΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Διαχυση γνωσης στην επιχειρηματικοτητα επιχειρησεων τουρισμου σε περιβαλλον δικτυωσης blockchain
ΜΠΟΥΖΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Διαχείριση, ωφέλειες και προοπτικές ανάπτυξης του Glamping τουρισμού στην Ελλάδα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Μάρκετινγκ εκπαιδευτικών μονάδων: Εφαρμογή του νευρομάρκετινγκ και της νευροεκπαίδευσης σε παιδιά γενικής και ειδικής εκπαίδευσης
ΠΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Μάρκετινγκ και διαχείριση Μάρκας (branding) τουριστικών προορισμών
ΠΑΡΤΣΑΛΗ ΙΟΥΛΙΑ Ηθική Καταναλωτική Συμπεριφορά στον Τουρισμό
ΠΑΣΑΛΙΔΟΥ ΣΥΜΕΛΑ Η άυλη πολιτιστική κληρονομιά των δρόμων του κρασιού της Β. Ελλάδας
ΣΑΡΑΛΗ ΕΛΕΝΗ Εναρμόνιση της παρεχόμενης τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης με τις πραγματικές ανάγκες της βιομηχανίας φιλοξενίας της Ελλάδας
ΣΕΒΑΣΛΙΔΟΥ ΝΕΡΑΝΤΖΟΥΛΑ Εξόρυξη και ανάλυση δεδομένων για τη βελτίωση των διαδικασιών του ψηφιακού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων
ΣΙΑΚΚΑΣ ΑΝΕΣΤΗΣ Εφαρμογές τεχνολογίας blockchain στην εφοδιαστική αλυσίδα οίνου
ΣΚΟΡΔΑΛΑ ΜΑΡΙΑ Σκοτεινός Τουρισμός και Υποβρύχια Κατάδυση
ΤΖΟΥΒΑΛΕΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Μάρκετινγκ πόλεων: Διαχείριση ιστορικών κέντρων πόλεων της UNESCO
ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΑΝΔΡΕΑΝΝΑ Mετασχηματισμός του κύκλου διαχείρισης γνώσης με τη χρήση τεχνολογιων εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας
ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ ΕΛΕΝΗ  Προσφυγικό-Μεταναστευτικό φαινόμενο και επαγγελματικό άγχος στους εργαζόμενους στον τουρισμό στο βορειοανατολικό Αιγαίο. Έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό.
ΤΣΙΦΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΑ  Μοντέλο ικανοποίησης επιβατών στην αεροπορική βιομηχανία σε περιπτώσεις κρίσεων
ΤΣΟΛΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Καινοτόμα Επιχειρηματικά Μοντέλα Ευρωπαϊκών Λιμένων
ΧΑΜΠΟΓΛΟΥ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ Συμβολή της εταιρικής πολιτικής στη διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικής παρενόχλησης στη βιομηχανία της φιλοξενίας στην Ελλάδα
ΧΑΤΖΑΡΑ ΜΑΡΙΑ Συν δημιουργία αξίας στην εκπαίδευση-Εφαρμογή του μοντέλου συν δημιουργίας αξίας σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΣ Διαχείριση Σήματος στα Προϊόντα Γεωγραφικού Προσδιορισμού
ΧΟΤΖΑ ΓΚΡΕΤΑ Βιώσιμη διαχείριση ανθρώπινων πόρων. Παράγοντες πρόβλεψης και αποτροπής της εργασιακής εξουθένωσης και η διασύνδεσή τους με την προώθηση της οργανωσιακής κουλτούρας και αποτελεσματικότητας, την πολυεπίπεδη επικοινωνία, τη συμπεριφορά και αφοσίωση των εργαζομένων στις υπηρεσίες υγείας

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ