
Πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη Μαθητών με την Αξιολόγηση των Επιδόσεών τους μέσω Προβλεπτικών Μοντέλων Δεξιοτήτων Γραφής
An artificial intelligent platform to support students by assessing their performance skills through predictive models created from their writing skills

Πρόγραμμα | Erasmus+ Key Action 2 |
Διάρκεια | 12/2023 ως 11/2026 |
Προϋπολογισμός | 400.000€ |
Συμμετέχοντες ΔιΠαΕ | Καθ. Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος (Επιστημονικά υπεύθυνος) Καθ. Γιώργος Σταλίδης (Αναπλ. Επιστημονικά Υπεύθυνος) Καθ. Ευγενία Παπαϊωάννου |
Εταίροι |
|
Στόχοι
Το έργο AISE στοχεύει στην εφαρμογή τεχνικών βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό τη δημιουργία μιας πλατφόρμας ικανής να υποστηρίξει την αξιολόγηση δεξιοτήτων των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αυτοματοποιώντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας μέσω της δύναμης των προβλεπτικών αλγορίθμων. Μια ποικιλία τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης θα εφαρμοστεί σε μη δομημένο κείμενο, που θα συλλεχθεί από τους εκπαιδευτικούς των διαφορετικών συμμετεχουσών χωρών, για την εξαγωγή προτύπων και πληροφοριών με σκοπό τη δημιουργία της προβλεπτικής πλατφόρμας.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
- Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για την αξιολόγηση δεξιοτήτων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε 4 χώρες
- Σχεδίαση και εφαρμογή μοντέλων εξόρυξης γνώσης από εκπαιδευτικά δεδομένα
- Δημιουργία μοντέλων πρόβλεψης βασισμένων σε Τεχνητή Νοημοσύνη για την αυτόματη αξιολόγηση και την ανίχνευση μαθησιακών χαρακτηριστικών μαθητών
- Ανάπτυξη μιας ευφιούς διαδικτυακής πλατφόρμας για τη διαχείριση εκπαιδευτικών δεδομένων και την αυτόματη αξιολόγηση μαθητών