Ο Ευάγγελος Χρήστου είναι Καθηγητής Τουριστικού Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας της Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος. Από το 2020 είναι μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος.
Σπούδασε στη Μεγάλη Βρετανία και έχει διδακτορικό δίπλωμα στο Μάρκετινγκ του Πολιτιστικού Τουρισμού από το University of Wales, μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το ίδιο πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Μάνατζμεντ από το Leicester University, μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Chartered Institute of Marketing, και πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων Φιλοξενίας από το Anglia Ruskin University.
Είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση & Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων. Επίσης, είναι Διευθυντής του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού & Διοίκησης Υπηρεσιών «TourLab», του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος.
Το συγγραφικό και ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει περισσότερες από 150 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές και σε διεθνή συνέδρια, συμμετοχή σε 34 εθνικά και διεθνή ερευνητικά προγράμματα (στα 12 ως επιστημονικά υπεύθυνος), 4 ερευνητικές μονογραφίες, καθώς και 4 βιβλία στα Ελληνικά και 2 Αγγλικά. Στο δημοσιευμένο του έργο έχουν γίνει περισσότερες από 4.300 ετεροαναφορές, έχει προσωπικό h-index 40 και i10-index 78. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο προφίλ του στο Google Scholar
Ο Ευάγγελος Χρήστου είναι αρχισυντάκτης (Editor-in-Chief) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού με κριτές ανοιχτής πρόσβασης Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing το οποίο είναι διαθέσιμο στην διεύθυνση: www.jthsm.gr
Διαθέτει πολύχρονη ερευνητική και διδακτική εμπειρία στα αντικείμενα του μάρκετινγκ τουρισμού, ερευνητικών μεθοδολογιών και ηλεκτρονικού επιχειρείν στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, όσο και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού (Universite Lyon ΙΙΙ και Institut Paul Bocuse της Γαλλίας, National Chia-Yi University της Ταϊβάν και Universita di Bolzano της Ιταλίας).
Έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με θέματα μάρκετινγκ, εικόνας και branding τουριστικών προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων, πολιτιστικού τουρισμού, οινοτουρισμού καθώς και ηλεκτρονικού επιχειρείν, τόσο σε ερευνητικό όσο και σε συμβουλευτικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο στην Ελλάδα, και στο εξωτερικό.
Διατέλεσε Πρόεδρος του διεθνούς οργανισμού EuroCHRIE (European Council on Hotel, Restaurant & Institutional Education) που εδρεύει στην Ελβετία, και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του International CHRIE που εδρεύει στις Η.Π.Α. Για το επιστημονικό και συγγραφικό του έργο έχει βραβευτεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών καθώς και από την Ένωση Δημοσιογράφων & Συγγραφέων Τουρισμού Ελλάδος. Του έχει απονεμηθεί ο τίτλος του Chartered Marketer από το Chartered Institute of Marketing της Μεγάλης Βρετανίας.
Στοιχεία επικοινωνίας
Τοποθεσία: | Κτίριο Διοίκησης, ισόγειο, Γραφείο Κοσμήτορα Σχολής Οικονομίας & Διοίκησης. Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος, Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη, Σίνδος, Θεσσαλονίκη, 57400. |
Τηλ: | 2310 013193, 2310 013181 |
Email: | echristou@ihu.gr |
Ωρες επικοινωνίας: | Επικοινωνία με φοιτητές (δια ζώσης): Τρίτη 11:00-13:00, Πέμπτη 11.00-13.00. Επικοινωνία με φοιτητές (διαδικτυακά): Τρίτη 17.00-18.00.* Επικοινωνία Συμβούλου Σπουδών (δια ζώσης): Τρίτη 15.00-16.00 & Πέμπτη 14.00-16.00. Επικοινωνία Συμβούλου Σπουδών (διαδικτυακά): Πέμπτη 16.00-17.00.* *Οι φοιτητές καλούνται να επικοινωνούν πρώτα με email ώστε να προγραμματίζονται τα διαδικτυακά ραντεβού. |
Διδασκαλία μαθημάτων
Προπτυχιακά:
- Τουριστικό Μάρκετινγκ
- Έρευνα Τουριστικής Αγοράς
- Συμπεριφορά Καταναλωτή
Μεταπτυχιακά:
- Τουριστικό Μάρκετινγκ και Διαχείριση Εμπειριών
- Διοίκηση και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
- Μάρκετινγκ και Επικοινωνία Εκπαιδευτικών Μονάδων
- Μάρκετινγκ Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας