«VisitEcoGreece: Μάρκετινγκ & Οικοτουρισμός»

Νέο εξάμηνο με νέες δράσεις για το Τμήμα & με την επιτυχημένη εκδήλωση “VisitEcoGreece: Μάρκετινγκ & Οικοτουρισμός»


Η έναρξη του εαρινού εξαμήνου 2023 επισφραγίστηκε με την επιτυχημένη διεξαγωγή της ημερίδας: “VisitEcoGreece: Μάρκετινγκ & Οικοτουρισμός”, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΔΙΠΑΕ στη Θέρμη και διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας υπό την αιγίδα του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού και του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού και Διοίκησης Υπηρεσιών TourLab.


Πρωταγωνιστές στην εκδήλωση αναδείχθηκαν οι συμμετέχοντες/ουσες, οι οποίοι ζήτησαν επανειλημμένα το μικρόφωνο για να τοποθετηθούν, να αναζητήσουν και να επιβεβαιώσουν τα συμπεράσματα της ημερίδας μέσα από τη δική τους ξεχωριστή ματιά. Ακαδημαϊκοί, στελέχη του χώρου, δημοσιογράφοι και ταξιδιωτικοί συντάκτες, προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές πήραν, με τη σειρά τους, τον λόγο. Παραδείγματα και απορίες,  προβληματισμοί και καλές πρακτικές έγιναν αντικείμενο συζήτησης τόσο στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου όσο και στους υπόλοιπους χώρους και στο αίθριο του κτιρίου, όπου οι ευκαιρίες δικτύωσης και οι προσδοκίες για νέες συνεργασίες έριξαν την αυλαία μέχρι τις επόμενες δράσεις του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, που ενισχύουν ακόμη περισσότερο το προφίλ εξωστρέφειας, χάρη στην αναγνώριση και διασύνδεση με τον ερευνητικό, επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και την ευρύτερη κοινότητα της περιοχής, της χώρας αλλά και διεθνώς.

Την έναρξη της εκδήλωσης χαιρέτισαν ο Αντιπρόεδρος Έρευνας και Διά Βίου Εκπαίδευσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Καθ. κ. Αγγελόπουλος, ο Κοσμήτορας της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Καθ. κ. Χρήστου, ο Πρόεδρος του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Καθ. κ. Καργίδης και ο Αναπληρωτής Διευθυντής του Εργαστηρίου TourLab, Αναπλ.Καθ. κ. Αβδημιώτης.

Τον λόγο πήρε η Επικ. Καθηγήτρια Liverpool John Moores University, Δρ. Υφαντίδου για να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη μέσα από πολυεπίπεδη μεθοδολογία και ενσωμάτωσε τεχνολογία eye-tracking για ιστοσελίδες επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον οικοτουρισμό. Ακολούθησαν οι Επικ.Καθ. κ. Γιαννόπουλος και Επικ.Καθ. κα. Σιμέλη από το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού με μια συνδυαστική παρουσίαση θεωρίας και έρευνας, που μέσα από συζήτηση σε πραγματικό χρόνο με το κοινό οδήγησε σε συγκεκριμένα συμπεράσματα για το μάρκετινγκ οικοτουριστικών δραστηριοτήτων, επιχειρήσεων και προορισμών. Στο βήμα προσήλθε στη συνέχεια ο Αναπλ. Καθ. κ. Σκούφας από το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού για να μας ξεναγήσει στον κόσμο της Posidonia Oceanica και να εξηγήσει τον ρόλο του τουρισμού υποβρύχιων δραστηριοτήτων ως οικοτουριστική δράση. Τον κύκλο των εισηγήσεων έκλεισε με την ομιλία της η κα. Κωνσταντινίδου, Tour Operator & Expedition Specialist (Ambotis Tours) και φοιτήτρια στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, η οποία εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται, οργανώνονται τέτοια ταξίδια από την Υπερκαυκασία ως τη Σιβηρία και σε άλλα μέρη της Ανατολής.